17 Maj 2011 - Valet & Kvalet!

Datum: 2011-05-17
Tid: 10:50:49
Hejsan!

Jag vet, Jag vet. Jag sa att jag skulle hålla mig till min nya blogg och bla, Bla, Bla!!!
Men jag står just nu mellan valet & kvalet om jag skall behålla denna, Elr enbart ha min nya blogg?
Jag menar i denna bloggen har jag ändå så mkt skrivet som har hänt och både det ena med det andra!
Så det är just nu lite svårt & jobbigt!

I denna bloggen känner jag mig så hemma.
Här kan jag sätta mig ner, Skriva ngr rader och sedan vara nöjd med det jag skrivit!
Samt att jag inte har ngr problem med vad jag skall skriva!

I den nya bloggen har jag det problemet, Jag vet int vad jag skall skriva!
Jag kan inte komma på ngt att skriva om!

Så frågan är hur jag skall göra!
Om jag skall behålla denna adressen, Där jag har så mkt minnen ifrån!
MEN som jag oxå har väldigt dåliga minnen från!
Minnen som jag inte vill ha kvar egentligen
(Visst, Det är väl alltid roligt att gå tillbaka och läsa vad man har skrivit)

I den nya adressen så har jag inte hunnit skapa mig ngt nytt ännu!
Dock så skulle jag kunna skapa så mkt fina minnen om barnen, Familjen, Mig & Martin tillsammans
i den nya bloggen ;)
Då den nya bloggen bara som jag skrev skall vara till för familjen :D

Vad tycker NI att jag skall göra?
Skall jag behålla denna bloggadressen, Fortsätta skriva här som vanligt!
Elr starta om på ny kula och skapa mig nya minnen om enbart mitt & familjens liv?
(Jag själv skulle vilja starta om och skapa mig nya minnen :D)

Ciao ciao/ MammaMadde <3
Jenny Johansson

gör det som känns rätt eller gör som min son gör ole dole doff =) <3<3

2011-05-17 @ 11:02:55 | http://ghottis.blogg.se/
Liie <3

Du ska göra det du tycker känns bäst hjärtat. jag kommer läsa var du än skriver :-) <3. älskar dig!

2011-05-17 @ 11:11:25
Emma

Du ska göra som du själv känner känns bäst för dig =) du ska vara nöjd med de du skrivit å skriver fram över. Oavsett så e de alltid roligt att följa dig i din blogg =) Emma

2011-05-17 @ 11:22:35
Becca

Nya bloggen :)

2011-05-17 @ 21:40:50



Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback