26 Mars 2011 - The D-day!!!

Datum: 2011-03-26
Tid: 12:01:59
Hejsan!

Dom senaste dagarna har beståt utav att ta hand om och försöka få vår lilla prinsessa frisk!
Ända sedan i söndags har hon varit jätte dålig!
I söndags låg febern på 38.5, I månadags låg den på 39.0, I tisdags låg den på 40.0, I onsdags låg den på 40.6 & i torsdags låg den på 40.0.
Vi fick tid på VC i torsdags och fick tagit en massa prover på henne.!
Proverna vissade ingenting så dom ville ha ett kisseprov på henne. Jo men visst, Enklare sagt än gjort!
I torsdags satt hon på pottan
(Som hon för övrigt är livrädd för) i 2 timmar och skrek och grät och vägrade kissa, Så har fortfarande inte fått ngt kisseprov på henne!
Igår sov hon i stort sett hela dagen, Det var inget roligt alls!
Har aldrig sett henne så slö & ofokuserad som hon varit dessa dagarna.
Idag är hon iaf bättre, Hon har ätit lite Yoggi, Lite korv & lite skinka, Hon har även druckit lite mjölk & lite oboy, Samt lite cola & kaffe, Hon leker och är pigg... Hon går ju på antibiotika nu i 10 dagar :)
Förhopningsvis så blir hon snart helt återställd :D

Jaha, Vad har annars hänt?
Jag var på CS med barnen & mamma igår. Hittade lite nya fina kläder som jag tänkte jag skulle ha på mig idag!
Får se om det blir så haha :P

Idag är det
"The D-day", Det är dags för årets första grillfest hemma hos Sandra&Johan Hawaleska.
Dricka lite och ha det trevligt, Sen på kvällen runt 20.00 tiden så beger vi oss alla till Törringe Lund för att titta på Lasse Stefanz & dansa lite haha :P
Kommer bli sjukt roligt, Det är första gången som jag och Martin gör ngt tillsammans själva med våra vänner. Under våra
"snart" 4 år tillsammans så har vi ALDRIG hittat på ngt tillsammans!
Vi har aldrig gått på restaurang, Vi har aldrig gått på bio tillsammans, Vi har aldrig varit ute och dansat elr ngt alls. Vet egentligen inte vrf det har blivit så här! Det har bara blivit så helt enkelt hehe :P

Just det ja, Benjamin har börjat KRYPA, Fatta vad glad jag är.
Tycker det är väldigt tidigt visserligen, Amanda kröp nog inte förrens hon var runt 7 månader lr ngt hehe :P
Men han kryper runt här hemma för fulla muggar och tar sig fram över allt :)
Har har även börjat sittai gåstålen och den tar han sig oxå fram i thihii ;)
Han är duktig vår lille prins :D
Jag fick till och med filmat när han kryper ;)



Jaha, Annars då?
Inte så värst mkt vad jag kan komma på :)

Jag skall strax gå och plocka fram mina kläder jag skall ha på mig ikväll på grillfesten, Sen sminka mig och gör vid mig.
Sen får man ju traska hem till Sandra&Johan så Sandra kan fixa frillan på mig thihii ;)
Det kommer bli så sjukt roligt idag.
Martin jobabr visserligen till 17.00, Så när han kommer hem skall han bara byta om och göra vid sig sen traska bort till Sandra&Johan han oxå :D
GUD vad jag längtar ;)


 

Nä gott folk, Nu är det dags att börja förbereda sig och göra sig iordning :D

Vi hörs & syns ;)

Ciao ciao/

Liie <3

Åhh så glad jag blev när jag såg videon. Gudmors älskling har lärt sig att krypa :).



Ha nu så trevligt ikväll. Dansa för mig med!



Älskar dig! <3



2011-03-26 @ 13:56:34



Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback