16 April 2011 - Senaste dagarna!

Datum: 2011-04-16
Tid: 17:58:01
Hejsan!

Vad har hänt dom senaste dagarna då?
Jag & barnen har träffat och lekt med Rebecca & Albin och även med Sandra & Bella =)

Vi har varit på lekplatsen och lekt, Suttit ute på vår baksida här hemma och myst i solen & även suttit hemma hos Sandra på deras baksida och myst i solen =)
Även varit hemma hos Becca på lek ;)

Så man kan säga att våra dagar sedan sist jag skrev har varit underbara
(Dock är dom det varje dag) =)

Idag har vi oxå haft besök utav Jessica & Andreas
(Andreas jobbar tillsammans med min gubbe på Bau).
Dom tittade på syskonvagnen som dom skall köpa utav oss den siste. Dom skall ju ha en liten till om ngr veckor så ville dom ha en syskonvagn och då kom Jessica att tänka på att vi har en som står :)
Jätter trevligt att dom kom på besök, Vi fikade och snackade och hade det riktigt trevligt faktist :D
"Det får vi göra om en dag sen" :D

Jaha, Annars då?
Amanda har gått på dagis dom dagarna som hon skulle förra veckan, Känns jätte skönt att hon inte blivit sjuk nu.
Annars när hon alltid går sista dagen innan helgen så brukar hon bli kass, Det är ju alla bakterier som sprids på dagis och sådant.
Men hon har inte blivit kass alls under helgen elr ngt.
Kanske tagit till sig alla bakterierna nu och börjar bli immun? Hmm, Vad vet jag hehe ;)

Idag blir det stekt falukorv & makaroner till middag.
Sen blir det lite gottis till kvällen till ngn bra film
"Om vi har ngn bra film hemma vill säga" HAHA :P
Sen kommer även Sandra hem här ikväll då hon skall berätta ngt, LÄNGTAR tills jag får veta vad det är thihii :P
Hade Sandra & Becca här hemma igårkväll på
"Kärringa"-Snack som Johan & Martin så fint kallar det :)
Vi snackade lite om det kommande bröllopet. Nu skall bara Lie, Becca & Sandra enas om ngn snygg tärn klänning som dom skall bära. Men det kommer dom göra galant. Dom har i stort sett samma smak på kläder alla 3 :D Så det kommer gå så bra så ;)... Ohhh, Längtar mer och mer tills dagen då jag och Martin blir sammanlänkade för livet ;) <3 ÄLSKAR DIG MARTIN SAHLIN <3

-" Alltså, Jag förstår mig inte på folk som inte har ngt eget liv utan måste bry sig om mitt hela jäkla tiden!
Det snackas skit om mig till höger och vänster, Folk skriver skit om mig i sina bloggar ist för att ta det öga mot öga med mig... Patetiskt! Folk tror att dom känner mig efter vad den där häxan snackade för skit om mig efter att hon flyttade upp där till
"Stället som gud glömde" ... Men alltså ärligt. Ist för att tro på allt som den där människan snackat om mig så kunde ni frågat mig om det hon sa stämde! Men nej, Det ville ni inte... Ni valde att tro på den där snorungens lögner och ta hennes parti... Ni VÅGADE/VÅGAR inte fråga mig om det som hon lurat i er stämmer elr inte. Då är det lättare att välja att tro på det. Ni påstår att jag inte sa ett enda ord alls när jag var med Martin upp första gången och att det är därför som det har blivit som det har blivit från första början. MEN HALLÅ, Ursäkta mig. Men sa du ngt till mig? Tror ni på fullaste allvar att en människa som man träffar första gången skall öppna upp sig och berätta hela sitt liv för en vilt främande människa? Då tror ni jäkligt mkt fel! Men ist för att snacka skit om mig som NI inte känner så ta reda på fakta först om mig om vad som stämmer och inte stämmer utav det som pingvinen berättat för er! För att hälften utav det är deffenitivt lögner! Men, Man väljer ju om man vill tro på ngn som ljuger och som viker ut en annans liv på nätet elr om man skall ta reda på fakta först! Tycker ni är patetiska som inte vågar ta det öga mot öga med mig, Tycker ni är löjliga som inte vågar fråga mig om sanningen... Jag vet ju mkt väl vrf ni väljer att tro på den hemska ungen, NI ÄR RÄDDA FÖR DET OKÄNDA... Om ni bara visste vad hon sjäv har gjort i sina dagar, Hur hennes eget liv har sett ut... Tänk om jag skulle hittat på en massa lögner om den människan och vikt ut hela hennes liv på internet... DÅ skulle det blivit liv i lukan va! HAHAHA... Snacka om löjliga människor alltså, Kan inte låta bli att skratta åt er hahaha"

Nej gott folk. Nu har jag inte tid att sitta här mer.
Vi skall påbörja middan här hemma och sen ha myskväll...
Skall ringa hem Sofia oxå, Sen imorgon skall vi gå till lekplatsen... Jag, Martin, Amanda, Benjamin, Sofia, Rebecca & Albin... Sandra & Bella oxå
(Om nu Sandra är ledig från jobb imorgon vill säga, Vilket vi hoppas på så klart). Så nu hoppas vi på fint väder imorgon så man kan sitta ute hela dagen "Elr nästan iaf thihii ;)"




Ciao ciao/




Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback