16 Mars 2011 - Slut!

Datum: 2011-03-16
Tid: 21:59:28
Hejsan!

Jaha gott folk, Då var frågestunden över.
Den avslutades klockan 18.00 ikväll.
Dock har jag inte haft ngn tid att sitta och besvara dom förrens nu då vi har haft mkt annat att göra och haft besök utav min pappa & min bonusmamma
Som för övrigt varit gifta i 20 år idag, Så till mina föräldrar säger vi idag GRATTIS på hög nivå ;) <3

Men, Nu tänkte jag som sagt sätta mig och svara på era frågor!

Hanna!
Fråga:
Hur går det mellan hunden & katten?
Jag vet inte om du kanske har missförståt detta lite.
Katten var inte vår, Katten är min sambos lillasysters.
Vi passade bara henne tills dom fick lägenhet här nere i skåne då dom hade flyttat upp till Tidaholm (33 mil upp i landet). När dom sen flyttade ner igen så fick dom tillbaka sin katt.
Vad tycker Amanda om henne?
Amanda är jätte glad för Lea, Det går så bra mellan dom 2. Dom är som ler & långhalm :)!
Skall ni ha ett stort eller litet bröllop?
Hmm, Vad skall jag säga om den saken.
Vi har ju som sagt bestämmt oss för att flytta fram bröllopet för det första.
Vi skall bjuda våra närmsta släktingar och våra närmsta vänner.
Vi skall gifta oss i kyrkan och ha bröllopsmiddag efter det och sen fest på kvällen.
Skall "kanske" hyra in en DJ till festen, Men på den punkten är vi lite osäkra hehe.

Elin!
Fråga:
Vad tycker Amanda om?
Hmm, Amanda tycker om väldigt mkt!
Hon älskar att leka, Hon tycker väldigt mkt om när Bella & Albin kommer på besök så hon kan leka med dom.
Hon tycker om att bada, Att vara ute & leka på lekplats och även att vara ute och gå i skogen.
Det blir lite jobbigt om jag skall sitta och skriva ner allt som Amanda tycker om hehe :P.
När skall Benjamin börja på dagis?
Jag vet inte riktigt ännu!
Jag vill ju helst inte att han skall börja på dagis förrens han har börjat gå (Vill inte missa hans första steg).
Amanda skolade vi ju inte in förrens efter att hon hade lärt sig gå.
Så tror det blir när han har börjat gå. Så får vi helt enkelt se när det blir hehe :)!
Skall ni ha ett stort eller litet bröllop?
Den frågan besvarade jag hos tjejen ovanför, Så känns onödigt att besvara samma fråga 1 gång till hehe :).
Skall ni ha fler barn?
Som det ser ut just nu, Så NEJ. Jag vill inte ha fler och Martin vill inte ha fler.
Jag har alltid sagt att när jag skall ha barn så skall jag bara ha 2 barn.
Så att som sagt, Som det ser ut just nu, Inga barn. Men man vet inte vad framtiden har att erbjuda!
Hur mycket gick du upp när du var gravid?
Med Amanda gick jag upp nästan 20kg.
Sen gick jag ner ungefär 13-15kg strax efteråt.
Med benjamin gick jag upp 4.7kg och strax efteråt gick jag ner 13kg.

Rebecca!
Fråga:
Om du fick jobba med precis vad du ville, Vad skulle det vara då?
Hmm? Jag tror jag skulle vilja jobba med djur, Typ djur pensionat elr så. Elr vrf inte i en djuraffär?
Vart skulle du vilja bo om ni flyttar?
Jag skulle vilja bo i Svalöv, Jag gillar det lilla samhället. Men jag skulle ju aldrig få för mig att kunna flytta ifrån dig så det finns inte ens på kartan längre min vän thihii ;) <3
Vilket är ditt absoluta favoritprogram på TV?
Hmm? Jag har ju en del favoritprogram som jag älskar att titta på:
CSI NY, CSI Miami, Criminal Minds, Cold Case, Ghost Whispere, Medium, Jordan rättsläkare, Mannen som talar med hundar, Desperate Housewifes, Greys Anatomi & ja... Lite sådana program :D
Favoritfilm?
Det finns ju bara 1 favoritfilm genom tiderna, Det är ju så klart Dirty Dancing. Men jag har ju andra favorit filmer:
Save the last dance, Step up, Burlesque & Grease. Sen älskar jag ju att kolla på action filmer, Sience fiction & lite sådant, Jag gillar ju oxå tecknat, Haha :P

Sandra!
Fråga:
Om du skulle välja vilket jobb som helst, Vad skulle du vilja jobba med då?
Jag säger som jag skrev till Becca ovanför. Med djur, Antingen djurpensionat elr i en djuraffär :D
Vad skulle du vilja bli om du nu skulle plugga vidare till något?
Hmm? Det är en rätt så svår fråga. Jag kan nog inte besvara den så här på rak arm hehe :P
Är det något du ångrar i ditt liv?
Oja, Jag ångrar mycket i mitt liv.
Bland annat att jag inte skärpte mig i skolan och tog stunden och gick ut med betyg.
Att jag gjorde all skit som jag gjorde och höll på med.
Att jag träffade och blev tillsammans med dom idioterna jag varit tillsammans med.
Ja det finns säkert mer jag ångrar, Men inget jag kan komma på just nu haha :P
Vad längtar du mest efter i framtiden?
Just nu är det jag längtar mest efter vårt giftemål 2012.
Längtar efter att komma ut i arbetslivet och få börja jobba.
Längtar efter den dagen då vi bestämmer oss för att köpa hus.
Längtar efter att se mina barn växa upp, Se hur dom kommer vara i tonåren.
Längtar efter att se vilka vänner man fortfarande umgås med från denna tiden.
Gör dina vänner dig glad/stolt varje dag?
Oja, Mer än dom kan ana och förstå.
Jag har 3 favorit tjejer i mitt liv. Dessa 3 tjejerna förgyller mina dagar mer än dom nog själva förstår.
Dom finns där för mig varje dag, Dom stöttar mig i allt jag gör, Dom hjälper mig så mkt dom kan.
Dom älskar mig för den jag är och inte för den som dom önskade att jag skulle vara.
Dom är mina skatter, Mina smaragder och mina droger <3
(Du kan nog själv gissa ut vilka dom är Sandra, Elr hur ;) <3)
Vad skulle du ta med dig till en öde ö om du bara fick välja en sak?
Det skulle nog bli en motorbåt så jag skulle kunna åka hem till min älskade familj och mina älskade vänner igen hehe :P <3
Skulle du vilja vara med i Big Brother?
Ehm, Nej det skulle jag aldrig vilja vara. Skulle ALDRIG vilja förudmjuka mig på det sättet ngnsin haha :P
Vill du/ni bo i hus någon gång i framtiden?
Oja, absolut. Det har vi diskuterat.
Men vi har kommit fram till att vi bor kvar i 3:an tills vi får en 4:a, Sen kanske vi bor i 4:an i 2-3 år och efter det tänkte vi planera att skaffa hus faktist :D
Så länge barnen är små så klarar vi av att kunna bo i lgh.
Med tanke på att vi tänker skaffa ett hus som vi reenoverar själva så vill vi ha barn som är stora som förstår att man inte får pilla och fingra på vissa saker som är pappas :)
(Vill ha 2 riktiga inkomster först innan vi skaffar hus)

Sara!
Fråga:
Tror du att du kommer skaffa fler barn i framtiden?
Jag tror inte det faktist, Jag har alltid sagt att jag bara vill ha 2 barn.
MEN, Man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda.
Om 4-5-6 år kanske vi är jätte bebissjuka igen och känner att vi vill ha en liten till hehe :P
Hjälptes du & Martin åt att välja namn till era barn eller var det svårt att komma överrens?
Det var som så här.
När Martin och jag blev tillsammans, Så ungefär 2-3 månader in på vårt förhållande så började Martin klappa min mage varje kväll och kallade den för Amanda. När jag sen blev gravid 6 månader in i vårt förhållande och vi fick veta att det var en tös, Då var det bara en sån självklarhet att hon skulle heta Amanda.
Martin gjorde likadant med min mage i November månad 2009, Klappade min mage och kallade den för Benjamin. När vi sen fick veta i December månad samma år att jag var gravid och vi sen fick veta att det var en liten pojke så var det ju en självklarhet att han skulle heta Benjamin. Så det var inte så där jätte svårt att komma överrens om det. Dock var det ju Martin som valde/bestämmde namnen på barnen redan innan jag ens hade hunnit bli gravid under bägge graviditeterna :D
Trodde du att du skulle ha 2 barn och gifta dig snart i denna åldern?
Nej det trodde jag faktist aldrig.
Jag hade ju alltid sagt innan jag träffade Martin att jag inte skulle ha barn innan 28.
Det första barnet kom 5 dagar efter min 22 års dag och det andra kom 2 månader + 21 dagar innan min 24 års dag. Och att jag skulle gifta mig var bara en dröm jag haft sedan barnsben, En dröm som jag aldrig trodde skulle bli sann ngnsin. Nu blir den sann och slår in för mig i Januari 2012 :)
Har du några speciella framtidsplaner?
Inte så där direkt. Men jag svarade på ngn liknande fråga ifrån Sandra "Vad längtar du mest efter i framtiden?".
Där har jag föklarat lite om hur jag vill att min framtid skall se ut. Där kan du ju läsa =)

Ja gott folk. Jag hoppas ni har fått svar på dom frågorna ni ställde. Och att ni fick rätt/bra svar på det ni undrade över.!

Hörs imorrgon elr ngt =)

Ciao ciao/

Sophia

sv: Hehe :P

Smart svar det där med att ta med en motorbåt till en öde ö :P

2011-03-17 @ 09:58:25 | http://zoophias.blogg.se/



Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback