10 April 2011 - HAHAHA!!!

Datum: 2011-04-10
Tid: 21:06:54
Hejsan!

Tänkte dra en liten snabb uppdatering utav helgen :D

I Fredas var jag på CS för att handla födelsedagspresent till världen bästa Elias som firade sin 1-årsdag i Lördags :D
I Lördags var jag & barnen på kalas och firade min älskade brorson.
Kalaset var super fint och jätte trevligt. Elias var verkligen super fin och super duktig.
Mina små älsklingar var oxå verkligen super duktiga :)
Amanda valde dock att vilja följa med sin mormor hem, Så det fick hon lov till :D
Tårtorna var mega fina & super goda =)


Elias fina tårta :)


Elias egen lilla tårta han satt & mumsade på <3

GRATTIS än en gång till dig älskade Elias. Tack för det super fina kalaset du bjöd på och nu längtar vi jätte mkt till 2-års kalaset ;) <3


Världens bästa & vackraste Elias på sin ett års dag <3


Världens bästa & vackraste Amanda på Elias ett års kalas <3


Världens bästa & vackraste Benjamin på Elias ett års kalas <3

Idag vid 12.00 tiden ungefär kom Sandra & bella bus hem till oss för att hämta mig & Benjamin så vi kunde gå till lekplatsen på södervång. Vi kom väl ner där vid 12.30 tiden ngn gång och Benji hade somnat i vagnen tråkigt nog, Jag som hade tänkt ta foto på honom när han gungade och fina vår bilder på honom i gräset. Men runt 13.30 tiden vaknade han och jag fick gungat honom vilket han ÄLSKADE samt att jag fick tagit ngr bilder på honom i gräset. Han blev så fin så fin så :)
Vid 13.45 tiden traskade vi alla hem till Sandra och Bella slocknade och jag och Sandra satt ute i solen och solade oss från 14.00 till 17.00 och blev faktist bruna och fina på dom 3 timmarna.
Lätt vi skall ha fler såna dagar vännen, Elr hur. Speciellt när det nu är så fint väder :D



Fick taget ngr bilder på Benji igår kväll oxå med sin coola keeps på sig :)



Jag väntar på svar från Lie om hur det blir & när det blir thihii :D
På onsdag skall det tydligen bli fint väder igen så Becca frågade mig om vi inte kunde gå till lekplatsen med barnen på onsag och så klart ställer man upp för sina vänner och eftersom att jag älskar dessa 2 töserna Becca & Sandra så älskar jag att umgås med dom ;)
Så på onsdag blir det antagligen lekplatsen med mina favorit tjejer och barnen :)

Just det, Benjamin harfått sin första tand där nere. Är så glad <3

Nu skall vi hålla kväll här hemma hade vi tänkt, BB just nu :D

Vi hörs och syns :)

-"Skall man skratta elr gråta? Så löjligt & verkligen som du sa Sandra (-"Snacka om fjortis & dagisnivå") HAHA"

Ciao ciao/

Sandra

Tack för ditt underbara sälldkap idag, verkligen varit supertrevligt!!

Och angående de vi pratade om, försök att inte bry dig om dom patetiska människan, hon är inte värd de inte värd att lägga energi på. Det är bara en liten smula som hon har fått till värsta tårtan.. Du är bäst och de vet du! <3<3<3

2011-04-10 @ 22:00:01 | http://familjenhawaleska.blogg.se/



Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback