6 April 2011 - Ett tag sedan!

Datum: 2011-04-06
Tid: 16:52:00
Hejsan!

Nu är det ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen!
Sist jag skrev var den 26 Mars
"Om jag inte mins fel", Så det är 11 dagar sedan hehe :P
Fast har man inget att skriva om så direkt så har man ju inte, Då finns det ju heller inte ngn mening med att uppd. bloggen heller haha :P

Har haft lite små planeringar på att stänga ner bloggen och bara sluta blogga helt!
Känner mig inte lika energisk längre med bloggandet, Känns inte som att jag har lika mkt att skriva om längre som jag hade förr. Undra vart den glöden har tagit vägen, Hmm?!?...

Ajja, Vad har hänt sedan sist?
Inte allt för mkt faktist.
Umgåtts med lite vänner, Har varit ute så barnen kunnat leka av sig!
Har inte hittat på allt för mkt faktist.
Både Martin & jag har varit sjuka ett tag oxå.
Amanda går på sitt dagis där hon stormtrivs :)
Benjamin är så otroligt duktig, Han kryper ju
"Vilket han har gjort nu i säkert 2 veckor elr ngt"
Men han har även börjat resa sig upp mot saker, Han är så duktig vår lille "store" kille.
Han har även börjat krypa på ett annat konstigt sätt.
Han liksom går fram på fötterna men med händerna i golvet.
Han blir så arg för att han inte kan resa sig upp och bara gå iväg.
Men han kommer säkert vara tidig med gåendet med tanke på hur tidig han varit med krypandet & med att resa sig :D

Jaha, Annars då?
Inte så mkt annat faktist.
Vi köpte ny barnvagn... Vi valde ingen utav dom som vi sa.
Vi tänkte ju först köpa Babytravel Liverpool elr Teutonia Fun.
Men, Vi valde ngn helt annan.
Vi fastnade för den direkt när vi kom innanför dörrarna på Babyproffsen då den stod så man kunde provköra den :D
Det blev en Babytravel Smart ist. Och jag kan säga som så här, VI är super nöjda med den.
Den är så otroligt härlig att köra och Benjamin sitter/ligger som en KUNG i den hehe :P
Vi är verkligen super nöjda med valet och köpet vi gjorde utav vagn till lillebror :D

Ja, Nu är det oxå bara 3 dagar kvar tills min älskade lille brorson Elias blir 1 år, Det blir han på lördag.
Så då blir det kalas thihii ;)
Gud vad jag älskar min brorson
"Fast att man inte får chansen att träffa honom så mkt" så betyder han så otroligt MKT för mig. Han är lixom min egen lille gullegris ;)


Fasters lille älsklings gris <3

Jag funderar på det här med sommarjobb, Funderar på om man kanske skulle ta och skaffa sig det!
Så man kommer hemifrån en stund om dagarna.
För som det är just nu så håller jag på att gå in i vägen, Jag känner verkligen att jag inte mår bra.
Det börjar sätta sig på psyket oxå :(
Jag älskar mina barn till förbannelse men jag känner att jag behöver få komma ut och göra ngt för min egen skull!
Får se hur det slutar.


Vi har även lite aktiviteter i sommar som skall uträttas!
*I slutet på Maj blir det nog Ullared med Familjen Nilsson "Anna, Curry & Zander". Men bara kanske!
*Den 19 Juni blir det Tosselilla sommarland, Kommer bli sjukt roligt. Dom har sån där familjedag för dom som är medlemmar i Färs & Frosta sparbank. Så dit skall Jag, Martin, Amanda, Benjamin & Sofia åka tillsammans med Martins sida utav släkten samt att min underbara Sandra Hawaleska skall oxå åka dit så jag kommer ha ngn fin och underbar människa där att umgås & prata med, Sen visste inte Becca om dom oxå skulle åka dit. HOPPAS HOPPAS HOPPAS så jag har en till underbaring där :D
*Sen blir det Skånes Djurpark tillsammans med Anna, Curry & Zander :) Ser vi fram emot thihii ;)
*Sen blir det även ngn tur över till danmark :D

Ja, Gott folk.
Detta var nog allt för idag.
Får se om jag pallar uppdatera mer idag/imorgon elr om jag kommer vänta flera dagar igen innan jag uppdaterar haha :P

Ciao ciao/




Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback