18 Mars 2011 - 8 dagar kvar!

Datum: 2011-03-18
Tid: 12:48:35

Hejsan!

Idag var vi duktiga här hemma!
Innan klockan hade slagit 12.00 så var vi redan klara här hemma.
Benjamin vaknade 07.50, Då gick jag upp och gav honom en flaska välling.
Sen kunde jag inte somna om så det var lika bra att gå upp!
Sen satte jag mig framför datorn en stund och degade. Förberede kläderna som lilleman & lilltjejen skulle ha på sig idag.
Sen vakande lillebror typ 10.00, Men tog inte upp honom då han bara låg och snackade med sig själv i sin säng. Sen när klockan vad 10.20 så gick jag in och skulle ta honom då vaknade Amanda oxå!
Så jag tog ut bägge 2 till v-rummet.
Gjorde 2 mackor & ett glas oboy till Manda som hon åt upp & drack upp.
Jag åt oxå frukost. Skulle ställa mig och göra gröt till lillebror, Men när jag tog ner gröten så såg jag att där var 1 silverfisk i förpackningen så jag slängde skiten. Vilken tur jag inte gjorde ngn gröt och gav honom utav den! Så det blir till att handla ny gröt idag... Han fick en flaska välling ist!

Sen bytade jag blöja på Benjamin, Klädde på honom kläder. Bytade blöja på Amanda & klädde på henne kläder. Sen gjorde jag mig själv iordning oxå och packade skötväskan. Allt detta blev vi klara med när klockan var exakt 11.50 :) Fatta vad grym jag är då!
Det är inte ofta jag går upp så tidigt på morgonen, Men när jag väl gör det så är det mkt som händer inom bara ngn timme :P.


Nu skall vi snart klä på oss ytterkläderna, Sen traska ut med Lea så hon får kissa. Efter det skall vi gå ner på Centrum... Sen skall vi ta bussen ner till CS. Skall ÄNTLIGEN hämta ut Libero-paketet på Lindex, Gubben ringde imorse och bokade det till mig så att nu ligger det ett undan stoppat åt mig där nere :D
Sen skall vi kolla efter födelsedagspresent till Joey, Se vad man hittar för ngt roligt hehe :P!
Sen skall vi handla lite när Martin slutat jobba.
Har fått cluberbjudande på H&M, Ta 3 betala för 2 & få det billigaste plaget på köpet
(Är man då smart så tar man 3 billiga plag så får man det billigaste på köpet så blir det inte så dyrt iaf :P).

Ja, Annars har det inte hänt allt för mkt här hemma!
Vi skall på kalas för Joey hemma hos Micke & Petra imorgon, Det bjuds på kycklinggratäng, Ris & Sallad :D, Skall bli riktigt mumsigt thihii :thumbup:

Idag är det bara 8 dagar kvar <3

Nej gott folk, Nu skall jag invänta att lillebror vaknar så vi kan göra oss färdiga för att traska ut.
Kan ju inte gå ut utan ytterkläder haha :P

Ciao ciao/




Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback