16 Mars 2011 - 10 dagar kvar!

Datum: 2011-03-16
Tid: 11:11:11

Hejsan!

Idag skall vi ner på banken och hämta ny internetkod till mig så jag kan kolla min bank på internet.
Efter det skall vi gå ner på CS för att se om dom har fått in 6-månaders paketen från Libero på Lindex!
Sen hem, Skall hänga upp tvätt och starta en ny maskin. Det blir nog iaf minst en 3 maskiner tvätt idag innan det är upptvättat. Sen skall vi städa och göra färdigt klädkammaren. Kläder som vi inte använder skall skänkas till dom fattiga och sånt som är trasigt och bara ligger och tar en massa plats skall kastas. Skall även rensa Mandas rum, Sådant hon inte leker med och inte använder skall slängas!
Så ja, Vi har en del att göra idag!

Anonnym som kommenterat - Jag tänker inte ens lägga ner energi och tid på att svara på dom idiotfrågorna som du ställde. Inte en enda utav frågorna stämmer dessutom. Har du inget vettigt att fråga så behöver du inte fråga mig ngt alls. Håll dig borta om du skall vara så negativ!

Nej gott folk.
Nu skall jag gå och göra vid mig, Sen packa skötväskan och sen är vi färdiga för att bege oss ut!

Ciao ciao/




Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback