12 April 2011 - Igår & Idag!!!

Datum: 2011-04-12
Tid: 20:45:32
Hejsan!

Igår gick jag & Benjamin upp vid 10.00 tiden. Vi åt frukost, Tvättade oss, Borstade tänderna
(Elr ja, Jag iaf), Jag sminkade mig, Fixade frillan och sen klädde jag på mig & Benji kläder. Efter det packade jag skötväskan med saker som vi skulle ha i den, Samt vad som skulle ligga under vagnen. Sen väntade vi bara på att Lie skulle ringa/skicka sms till mig och tala om när dom var inne i Lödde.
Dom var inne i Lödde med bussen 13.40. Så jag klädde på mig & Benjamin ytterkläderna vid 12.15.
Sedan traskade vi ut och gick till bussen. Där inväntade vi Lie & Fredrik som kom in med bussen...

Efter dom kommit av bussen tog vi bussen till Lund, Sen tåget från Lund till Helsingborg och sedan båten från HBG till Danmark.
Vädret var kanon och det var så otroligt mysigt.
Vi fikade lite på båten över till DK.
Väl framme så lullade vi omkring och njöt utav det härliga vädret.
Vi satte oss på en restaurang och åt lite god mat och njöt utav solen som värmde oss så gott.
Benjamin var så fin, Go, Glá och helt fantastiskt underbar under hela dagen :D
Sen gick vi ner till IT då Lie & Fredrik skulle handla sprit med sig då dom skall fira Lies födelsedag på lördag.

På båten hem så valde vi att gå upp på soldäck och fota lite. Helt underbart väder och det blåste inte allt för mkt heller :D
Benjamin riktigt njöt och det syntes på honom ;)

När vi kom hem till Sverige igen så tog vi tåget från HBG till Lund och Fredrik valde att vilja åka hem till Hässleholm medans Lie ville följa med mig hem. Så vi bestämmde att vi skulle ta flaket under vagnen och en påse med lite sprit i, Så skulle Fredrik ta 2 påsar med sprit hem till Hässleholm då Lie skulle följa med oss hem och Fredrik inte kunde ta ett flak öl på armen och 3 påsar med sprit på tåget. Lie sov hemma hos oss inatt.
Idag kom Fredrik oxå hit och vi har idag ätit mat tillsammans och haft en super trevlig dag :D
Vi har även bestämmt att vi skall ta en tur över till DK en dag när Amanda inte går på dagis och Martin är fri från jobbet :)
Nu följde ju inte Amanda med igår då hon var hemma hos mormorPamela och inte Martin heller då han jobbade!

Jag tackar så SJUKT extremt mkt för dessa 2 helt underbara, Fantastiska & trevligt goa dagarna tillsammans med er. Det är ALLTID lika trevligt att umgås med er <3





Sandra & Bella bus kom en sväng nu ikväll oxå och det var super trevligt :D

Vi bestämde att om hon slutar tidigt imorgon så skall dom komma hem här imorgon så Sandra kan klippa mitt hår
(& denna gången skall det klippas kort och tunnas av) samt att hon skall färga håret på mig :D Kommer bli så sjukt nice att få gjort iordning håret :)

Just nu håller vi kväll här hemma. Vi tittar just nu på 112poliser, Sen klockan 21.00 är det Desperate Housewifes och klockan 22.00 är det BB. Efter BB är det CSI för min del sen är det sängen som gäller här hemma då det är Martin som lämnar på dagis imorgon...!

Just det. När Lie höll Benjamin i händerna så gick han ända ute ifrån köket in till mig vid datorstolen.
Han är så duktig vår lille prins, Nu reser han ju sig upp mott ALLT och han försöker verkligen ge sig på att gå. Han blir arg när han fattar att han inte kan det ännu.
Men alla jag har pratat med om det och som sett hur han kämpar med det säger att han kommer gå tidigt :D Alltid lika roligt att höra sådant ;)
Sen hans tand har kommit upp nu så att den både känns och syns mer än vad den gjorde igår.
Han tycker ju att det gör sjukt ont då han inte får ngn ro till att sova och visa perioder så bara skriker och skriker han hela tiden hur länge som helst.
Han har även börjat med ngt nytt nu. Han gapar med munnen så sitter han med sin handled och slår den mot munnen så det lixom blir ljud, Han tycker även det är skit roligt om ngn
"slår" honom mot hans mun med till exempel handflattan så att samma ljud kommer ... Det låter sjukt roligt thihii...
Tänkte jag skall försöka få det på film en dag :D

Nej, Nu skall jag sätta mig i soffan, Men först byta blöja på min prinsessa som just nu har gjort NR# 2 för andra gången på mindre än 15 minuter haha ...!


-"Jag skrattar fortfarande HAHAHA"

Vi hörs & syns!

Ciao ciao/

Liie & Fredrik <3

Tack själv gumman. Ja det har varit supertrevligt. Måste lätt göras om snart igen. Ska ju ha Ananda och Martin också :-). Älskar dig! <3

2011-04-13 @ 00:10:44
Anonym

Hej! Hur går det med Lea, kan du inte lägga in lite bilder?

2011-04-13 @ 01:15:45



Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback