15 Mars 2011 - Designers!

Datum: 2011-03-15
Tid: 17:24:36
Hejsan!

Egentligen har jag inte så värst mkt att skriva om.
Jag tänkte bara uppdatera lite snabbt!

För ett tag sedan så gjorde jag om Lie´s blogg
(För andra gången =D).
Det var så otroligt roligt och det märktes verkligen på henne att hon blev nöjd med den nya designen!

Här om dagen fick jag en förfrågan utav Sandra som tänkte byta från bloggplatsen.se till blogg.se ifall jag skulle vilja göra hennes blogg till henne!
Självklart sa jag ju JAAA.
Det är så roligt när man får förfrågan om man vill göra om folks bloggar!
Det vissar att att dom tycker om det jag gör och att dom blir nöjda med resultatet!
(Har fått en till förfrågan från Sandras tjejkompis som skrivit till henne på FB "Kan inte du höra med din tjejkompis om hon skulle vilja göra om min blogg". sjukt roligt ju tycker jag haha :P)
Får nog snart börja ta betallt haha, Det kräver ju rätt mkt tid framför datorn att sitta och pilla med bloggar & göra om dom. Mina barn kräver ju en hel del uppmärksamhet oxå så ;)

Jag tänkte slänga in 2 bilder på dom nya bloggarna.



Sandras fina blogg som hon blev super duper nöjd med.
Roligt att du tycker om din nya blogg hjärtat <3




Lie´s fina blogg som jag gjorde till henne.
Så roligt att du tycker det är roligare att skriva blogg nu hjärtat när du har en ny fin blogg <3

Ja gott folk, Detta var allt jag hade att säga för idag hehe :P

Ha d gott, Syns & hörs!

Ciao ciao/

Liie <3

Hoppas på att jag får en massa frågor i min blogg :-) <3

2011-03-15 @ 17:52:42
Sophia

Hej hej! :)

2011-03-16 @ 08:22:39 | http://zoophias.blogg.se/



Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback