;) En smileys här & ngr där!!! :P

Datum: 2011-03-17
Tid: 15:58:48

Hejsan!

Här kommer ett litet inlägg!
Idag har barnen varit fantastiska
(Bortsett från ngr småtjafs mellan mig & Manda).
Dom har sovit den stunden idag som dom skulle, Iaf Amanda... Benji har sovit 2 ggr lite längre tid. Men annars har han tagit kanske en si så där 3-4 små
Powernaps !!!

Jag har suttit framför datorn och kollat lite olika saker på google.
Kollar upp recept på goda bakelser & kakor.
Funderar nämligen på om man skall baka allting till lillemans 1 års-kalas själv. Hade varit sååå roligt.
Ja bortsett från tårtorna som vi beställer så klart haha :P

Jag tänkte jag skulle göra samma sak till Amandas 3 års-kalas... Det kommer bli sjukt roligt!
Men så tänkte jag, OM jag nu skall göra det så kommer jag behöva köpa hem en del saker.
Som redskap att använda mig utav. Har hittat en sida där man kan beställa sjukt söta och roliga saker till allt möjligt!
Tänkte kolla igenom sidan, Fundera ut vad jag skall baka och beställa grejorna som behövs för att kunna baka sakerna.
Ingredienserna handlar jag ju inte hem förrens dagarna innan kalasen så dom behöver jag ju inte bekymmra mig över nu precis hehe :P

Jaha, Annars då?
Gubben slutade nu 17.00. Imorgon börjar han 07.00-16.00 sen kommer Sofia vid 17.00-17.30 :D

Martin pratade med sin mamma igårkväll om det här ang. andarna.
Kommer ni ihåg jag berättade att hon för ngr veckor sedan hade fått bort 6 st.
Igår hade hon plockat bort 7 st till, Och hon berättade även att den ena var en riktig elaking.
Inte konstigt att barnen varit rädda med 13 st andar här hemma på kort tid.
Hon frågade även om vi hade kännt av ngr andar. Ja barnen ser ju dom och känner av dom men iförrgår morse när vi åt frukost här hemma så kände jag riktigt hur kallt det blev bakom mig och på mina axlar, Det var lite
Scary.
Idag när amanda vaknade från sin vila i soffan så bara gallskrek hon och tittade rakt upp i taket och pekade med pekfingret, Precis som att hon ville visa mig
-"Titta där mamma, Titta på den läskiga farbrorn där", Det gjorde mig rädd. Jag tog tag i Amanda och lyfte upp henne för att försöka trösta henne, Hon fortsatte skrika helt livrädd och stirrade i taket... Det släppte efter ungefär 20 minuter.
Förhoppningsviss så är det snart slut med detta.
Jag är trött på att mina barn skall behöva gå runt och vara rädda i sitt eget hem där dom skall kunna känna sig säkra ju !!! :mad:

Nej gott folk, Detta var nog allt för mig

(Frästen, Jag har nu lagt in smileysar på min blogg)

:) :( :P :D :O ;) :S ;( :| ;p :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown:

Ciao ciao/

Emma

Hon e inte sån som kan stänga dem ute eller så ? ..

2011-03-17 @ 18:04:24



Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback