Slutet!!!

Datum: 2011-04-17
Tid: 00:58:23
Hejsan!

Nu har vi nått slutet.
Jag har valt att låta denna bloggsidan somna in "Med sorg i mitt hjärta"
Att låta den gå vägen mot ljuset.
Att låta den vara ifred för gott!

Nu kör vi på ny kula och ni som vill ha den nya adressen.
Skriv till mig.
Skriv vilka ni är, Vart ni bor och vad ni heter för ALLT i världen.
Så får vi helt enkelt se om ni får äran att följa mig på den nya adressen.

I den nya bloggen finns inga tjaffs...
Där skrivs det ENBART om oss och vår vardag tillsammans med
världens mest underbaraste sambo & våra 2 helt underbar, Älskade, Fina & Världens mest
goaste & vackraste barn.
Samt om livet utanför våra dörrar & väggar tillsammans med
VÄRLDENS goaste vänner & så klart kommer jag ju
skriva om mina föräldrar, Mina syskon och syskonbarn.
Ja och min övriga sida utav släkten :D
Det kommer bli en kanon sida.

Visserligen kommer inte ALLA att ha möjligehten att få följa min nya blogg.
Men när ni skriver om berättar vilka ni är, Glöm inte skriva er egen adress så jag vet hur jag
skall kontakta er och kunna ge er den nya adressen.

Fr.o.m på tisdag elr onsdag kommer jag gå in på denna bloggen & plocka bort den helt!
Så som sagt, Vill ni ha den andra adressen och kunna följa vårat vardaglia familjeliv.
SKRIV då till mig thihii ;)



Ciao ciao/ MammaMadde <3
Jennie Lenita

Sv: Visst kan jag det.

Du får maila mig inloggningsuppgifter till denna gamla blogg så jag kan kopiera designen och sedan lägga in den till den nya..



Kram kram

2011-04-17 @ 07:29:02 | http://jennielenita.blogg.se/
Liie

Du vet att jag vill läsa den nya. :-) <3

2011-04-17 @ 11:59:32
Mikaela

Jag vill gärna läsa din nya adress :) du kan skicka den som pm på FB om du vill :) Kramar

2011-04-17 @ 16:40:00 | http://micka85.blogspot.com



Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback