LIE LEWY :)

Datum: 2011-04-16
Tid: 19:15:10


Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
NEJ, Det är ingen vanlig dag för det är Lie´s födelsedag
HURRA HURRA HURRA <3

GRATTIS på din 23 års dag min älskling.
Längtar tills nästa gång du kommer så vi oxå kan få
fira dig med tårta & present ;)
ÄLSKAR dig ÖVER mkt min pärla <3



 

 

Jag hoppas att din dag varit fantastiskt underbar & jag hoppas att din kväll blir SUPER lyckad ;)

KÄRLEK till tusen åt dig min sköna höna <3

Liie <3

Naaw tack så hemskt mkt :-). Du är bara för söt. Du är utan tvekan en av mina bästa tjejkompisar.... Jag älskar dig något så fruktansvärt mkt Madde <3.



Jag hade en jätteroligt födelsedag igår! Bara synd att ni inte kunde komma. Ni hade varit pricken över i:et! <3

2011-04-17 @ 11:34:48



Vad du heter?
Kom ihåg mig?

Din Mail-adress? (publiceras ej)


Din bloggadress/ webbsida?


Din kommentar här:

Trackback